Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

sweet 19!!

kurang dari 3 jam...aku akn mencapai umur 19 tahun!!!weeeeeeeee!! seronok sangat...x lme lagi da bole kawen!!sebab target kawen aku kan mse umur aku 23..heheee..gatai la pulak,,,bla..bla..bla..
kawan2!!saye mau kek hari jadi tau!!2 je yang sy nak..x dapat hadiah laen pon xpe..


 

saya nk kek mcm nie lah huhuhu...dh lme xde spe belikan sy kek mse hrijadi...urmm..last skli mse sy darjah 2 kot..pas 2 xde spe belikan sy kek lgi..tapi sy tiap2 taon lau birthday abg o adeq..msty belikan utk dyrg...dyrg x ingat kat sy ye...xpe..sy ok,, :')

kalau birhtdy famly,,my bestie o kwan2 rapat..x sah klau aku x belikan dyrg kek..pling2 pon msty ade..walaupon kecik..contohnye!!!mse aku form 3..aku belikan dy kek..kecik je..dlm belas2 engget je..tapi sebab syangkan abang pnye pasal..aku belikan gak..aku tau dy sukakn surprise..tp mse birhtday aku nty ade x surprise dr dy???

so sekarang..aku harap skarang..aku dapat sebijik kek dri my readers!haha..!!!plish a,...tunaikan permintaan yang satu 2..luv u larH!!!
waaa!!mau ini!!

No comments:

Post a Comment