Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 3, 2012

...mucukmanjesayang..


amacam??sweet x??
nie lah my hubby aku  hari nie, esok, selamanya..
mucuk aku nie bernma Fazaruddin Bin Zainal @ apon..
 alhamdulillah Allah pertemukan kami pada 07 febuari 2011 dan kami mengikat cinta kami pada 30 mac 2011..
istimewanya pasal dy??
  • dy kuat membebel
  • bnyak cakap
  • garang (tp x tkut pon)
  • pndai amek hati parentz aku
  • penyabar
  • selalu buat aku gile nk dgr gelak tawa dy!

yang laen2 bia aku je yg tau,,aku pon x tau knp aku boleh jadi gler klau x dgar suara dy! tgok gaya dy..melihat keletah org gler dy..dy sllu buat aku jadi gler ngan lawak bodo dy..hahahahhah..
boyprend aku nie x la pndai mcm boyprend2 org  lain,,tapi  ''ADE AKU KESAH??''



 ''kadang2 kami gler ble bersama''

orang kte kami x padan?xpenah kami pedulikan sume 2 sebab kami ade life kami sendiri..
setaon dah percintaan kami..macam2 dugaan dh kami tempuh dan alhamdulillah kami berjaya smpai kehari ini..keluarga aku ngn keluarga dia menerima baik  hubungan kami..syukur alhamdulillah..dia penguat aku untuk bljar skrang nie,,aku bercita2 untuk mncipta sebuah rumah tangga bersama dia dan begitu juga c dia..dia x penah membantah dalam segala apa keputusan aku malah menyokong dengan lebih kuat dari belakang..t.kasih sayang..sebb kuatya cinta kau..aku msih berdiri disini demi kau, cinta dan cita2 aku..

kami suka benda yang sepasang!!

nie lah hadiah anniversary aku dr dia..bkn mahal yang jadi ukuran tapi kami mmang glerkan benda yang sepasang. ntah kenpe tah,,mmang allergicla klau jpe benda2 yg sepasang nie..teruja d'buatnye..insyaallah kami akan menjaga hubungan nie smpai ke jinjang pelamin..
insyaallah Amin!!


No comments:

Post a Comment