Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 27, 2012

cinta itu ketawa dan airmata


hmmm..hye blogger,,kat mne ye nak mula?entry kali nie cm sedih pulak,,ntah la..sayu hati nie ble pikir hubungan yang dibina seakan-akan retak menanti belah.. aku x la mendoakn hubungan nie putus tapi terasa sangat bila x perlukan..


  


sedih???
mestilah,,tersangat sedih,,tapi dia??xde pon pedulikan aku..ntah la..mungkin nie lah dugaan yang harus ditempuh..sabar lah hati..satu hari nty dia akn paham ape yang kau alami..terasa sgat bila selalu diabaikn...tapi bagi dy,,semua 2 macam rutin harian dia.saat diperlukan dia akn carik diri nie,,saat x diperlukan,,hadir nya aku bagai angin yang lepas..



 
 

air mata nie macam dah tiada nilai bagi dirinya..mungkin bagi sidia..tangisan ku ini hanya satu sandiwara, lakonan airmata yang aku sajikan buat dia...x sayang..airmata ini lahir dari sekeping hati yang sangat keewa dengan sikapmu..hati ini rindukan kasih sayang dan perhatian yang x berbelah bahagi darimu sama seperti saat pertama kali kita mula bercinta..


 aku harap satu hari nanti kau akan berubah,,kembali kepada keaadaan sedia kala sama sewaktu kita mula2 mengenali antara satu sama lain dulu..aku harap cinta yang telah kita semai ini akan membuahkan hasil yang menggembirakan hati semua..peangakhiran cinta ini kuharap hingga ke jinjang pelamin..
amin...

No comments:

Post a Comment