Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

' ' impianku yang terbesar ' '

antara impianku yang terbesar lagi yang ku idamkan adalah sebuah rumah tangga yang ku bina atas dsar cinta bersama dia..ya,,sgat besar harapan itu smpai kadang kala hati nie berkata sendiri adakah mampu aku jadikan impian aku 2 sebagai kenyataan..

     " majlis akad nikah"    

akan ku hela nafas yang panjang andai ini yang terbit dari mulutmu selepas menjawab kata2 dari abah....

"aku nikah akan dikau fazaruddin bin zainal dengan nursyadah binti dzolkiple berwalikan aku dengan mas kahwinnya ****** tunai.."

dan jawab kau sayang..

" aku terima nikahnya nursyadah binti dzolkiple dengan mas kahwin ****** tunai"

 

akan aku gugurkan seluruh airmata kegembiraan saat kau melafazkan kata2 nie sayang..sessungguhnya aku telah halal buat kau..

 

                              setelah selesai akad nikah,,sampai lah kita ke majlis membatalkan air sembahyang..ye sayang..mulai saat itu..tiada yang haram lagi buat kita berdua..tidak majlis yang besar ku harapkan sayang..cukup majlis akad nikah ini..tapi aku tahu yang kau anak bonsu..mesti majlis yang meriah yang dirancangkan oleh keluarga kau..sama juga di pihak keluarga aku..




dan mulai saat itu,,aku dibawah tanggungjawab kau,,menjaga setiap perihal diri aku..dari makan,pakai,dosa dan setiap inci aurat..ye sayang..sangat besar impianku ini dan satus-satunya yang sangat ku inginkan..aku harap satu hari nty kau kan tergerak hati untuk membuka blog ini..membaca tinta hatiku yang satu ini..yang selalu mengharapkan pengakhiran hubungan kita dijinjang pelamin

 

 

akan ku ucapkan kata2 syukur yang terhingga andai kita berdua sampai ke tahap ini nanti sayang..sangat besar angan2ku dan semoga aku dapat mencapainya hanya bersama kau Fazarudin Bin Zainal.. 

 

 

''ya allah ya tuhanku,,aku hanya mampu merancangnya bersama dia,,tapi aku tahu hanya kau yang mampu menyatukan cinta kami..dan sebagai hambamu yang sgt kerdil didunia ini,,aku mohon dan aku berserah padamu ya allah..kau satukan lah jodoh antara kami berdua hingga ke jinjang pelamin dan kau berkatilah hubungan antra kami..kau kurniakan lah kami anak2 yang soleh dan solehah..sesungguhnya padaMu kami berdua memohon kerana kami tahu,,kami merancang namun hanya dengan izin dan kekuasaanMu ya Allah kami akn disatukan..menjadi suami isteri yang sah dalam islam dan halal dalam segalanya..''

''Amin Ya Rabbal Alamin ''

No comments:

Post a Comment