Monday, September 16, 2013

semakin hari semakin sayang...

kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti


hehee....sah!! fall in love aku skang nie..
pakwe baru???opcos la...!!!
x..
hahhahaha..
hanya dia je yang menemani hari2 aku dan rasanya xde yang lain..hanya dia,, :)
hey silent readers..
nak share sikit..

meh cini meh,,
 tadaaaaa..............aku nk yg simple mcm nie jek..
heheee



 

aku mencintai dirinya keranamu ya allah..

ya..aku yakin yang aku menyintai dirinya keranamu ya allah..
kerana cintakan dia buta aku mengingatkan cinta aku kepadamu..
aku yakin dia jodohku..jodoh yang telah utuskan kepadaku..
bila aku mengenang detik2 pertemuan kami..
aku yakin yang ini semua adalah percaturan dari mu ya allah..
pertemuan yang xpenah aku dan dia duga..
besarnya rahmat mu ya allah..
yang x pernah aku sedari selama ini..

aku sedar,,banyak dosa yang telah aku lakukan.. 
dan aku sedar itu semua adalah lumrah aku sebagai manusia..
dan xputus2 kata2 maaf ku panjatkan kepadamu melalui doa dan solatku..

ya allah..kau lembutkan lah hati kedua ibu bapaku untuk menerima dia..
restuilah cinta kami ini ya allah..
aku yakin ini destinasiku..aku yakin ini juga percaturan mu ya allah...
masakan kau biarkan hubungan ini bertahan lama andai ia hanya mainan dunia,,,

ya allah..aku mohon bantuan dan kekuatan darimu..
kuatkan diriku untuk bersemuka dengan mereka semua..
menyatakan hasrat kami untuk bertunang...
bukan suatu majlis yang besar aku impikan..cuma majlis yang sederhana..
aku tahu..ini hanya pertunangan..xperlu besar2an dan seeloknya dirahsiakan..

allahurabbi..
peluk lah hatiku ini,...
berikan aku kekuatan...lahir dan batin..
kau lembutkan hati mereka berdua untuk menerima pasangan hidupku ini..
hanya padamu aku memohon dan padamu aku berserah
amin ya rabbal alamin...