Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 31, 2012

oh my driving license!!

dari entry lagi korang dah dapat agak ape yang aku akan bebel kan???
lesen oooo lesen..kenapa susah nak dapat ko??
abis sakit2 badan aku..tapi aku x boleh nak mengalah..aku akan cuba gak dapatkan ko!!x kire!!
hahhahahah..sebab ko,,sakit belikat2 aku dan aku akan pastikan yang ko akan ade dalam genggaman tangan aku jugak!!xle lagi..insyaALLAH..



ok!!
sekarang aku admit yang nak parking mmang bnyak susah!!hahahah...bukit ngan 3 penjuru 2..insyaALLAH..akan ku lakukan sedaya upaya..sebab dh 60% dapat aku kuasai..cuma kne banyak kan praktis,,hafal step!!mungkin boleh buat dengan baek,,sayang aku cakap nak ajar aku..ble ntah..tlg cepat sikit ye ayang,,dah nak test jpj nie,,,

 

  

agak2 mse aku test jpj nty??ade x nervous cm nie muke aku??hahha..hrap2 x la..but x bpe nak like la cekgu aku 2..bukan ape..die asyik nak kondem org je..kondem institut memandu 2..pas 2 sllu bebel kat aku..ok..buat mse nie aku x penah melawan lagi cakap nie,,sebab aku blum pandai..so??dengar ajelah dy bebel e2 ini..penat telinga aku..mne lagi nak fokus,,nak dgr dy bebel..hadoiai!!kadang2 die mcm agi semangat..tp kengkadang mcm down kan aku pon mcm ade jugak,,,bhahahahah..dh mlas nk kutuk cekgu 2 lagi..aku harap nty dapat la lesen 2,,atas segala usaha + sakit bahu aku nie...
daaaaaaaaaaa..=)

No comments:

Post a Comment