Monday, June 11, 2012

seronok tengok kawan2 bahagia =)

firstly nak mintak maaf banyak2 kat tuan2 gambar yang aku cilok untk entry kali nie..
ampun maaf patik mohon sebab mencurik gmbar2 tuanku2 semua..
bukan ape..patik seronok melihat tuan hamba semua bahagia dan itu yang membuat patik menari2  membuat entry ini..adoiyai..apo pulak maen patik2 nie..zaman melayu melaka ke nie??
hahah..ok lah kawan2..walaupon ade seserengah nie aku x tau pon macam mne cerita cinta korang..tapi ble aku tgok korang bahagia..sumpah!! ikhlas dari hati...aku bahgia sangat!!ntah lah kawan2..
x tau nak cakap macam mne tapi satu je yang mampu aku doakn..semoga hubungan kalian ke jinjang pelamin....





pok jat <3 mieyla
zarida <3 amzar
ellis <3 zubair




Sunday, June 10, 2012

JEJARI MENARI + BREAKDANCE =D

WALAWEYH!!
cam seronok je sekarang sang hati?kenape ye?cer cte sikit..nak tau gak sebab ape..??
sebab sang ARJUNA dh kembali pada sedia asal!!
memang terbaekkkkk..sebab melihat arjuna ketawa terbahak2 adalah benda yang paling 2 best!!
wahai sang arjuna!!
sy nak awak terus kekal macam nie tau..sy x mao awak marah2, tension2, stress dan etc saya mau awak senantiasa senyum macam nie..bole?


first time date lpas blik keje <3

 abang..
harapan sang hati pada sang arjuna sangat tinggi..
telah banyak yang telah kita capai dan telah lama cinta ini bersemi dan dengan harapan penghujung hubungan ini sampai ke jinjang pelamin..tapi buat masa nie..hanya satu je yang sang hati mahu sang arjuna lakukan..sang hati mahu ketawa da riang di samping arjuna..hati juga mahu jadi yang paling dekat dengan arjuna..mahu menemani sang arjuna dikala sang arjuna sihat,sakit,ceria,bersedih,gembira mahupun dirundum duka..

arjuana tau?
bila arjuna bermasam muka..hati terasa,,tersentuh dan kadang kala hati menangis..kadang2 hati mengaku ade salah hati..tapi arjuna tau kan macam mne tingkah hati??..yang mahukan perhatian arjuna??..kasih sayang arjuna..sama seperti waktu perkenalan dulu..hati harap perubahan sikap arjuna kali ini akan meriah kembali ceria dalam hubungan kita sama seperti dulu...


hati <3 arjuna 



Friday, June 8, 2012

jejariku menari =)

ehem2..
assalammualaikum..
sehat?hehee..entry kali nie macam seronok je kan??
agak seronok la sebab kekasih hati sudah kembali.. =) hilang??xlah, x hilang pon cuma c dia tenggelam dalam tawa dan duka hubungan kami..mungkin sehari dua nie hubungn kami keruh..tapi alhamdulillah..hari nie dah makin baik..
 

walaweyh!!
gembira sungguh engkau wahai sang hati..
mestilah..dah jumpa semula arjuna yang lenyap dibawa masa..(abang .. manja) rindu betul dengan panggilan 2..dan kami berdua telah kembali memanggil dengan panggilan 2..manelah tau kemesraan sewaktu dulu kembali menyinari hubungan kami..
amin ya rabbalalamin..