Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 3, 2012

PSA ''begin the real life here''

hello bloggerz!

politeknik shah alam.
memulakan kehidupan yang sebenar disini! here i come,,,blajar disini..bukn saja menuntut ilmu tapi bljar akan erti kehidupan sebenar, bljar berdikari,,,xde spe nak atur makan , pakai, kehidupan,,malah belajar pon atas usaha kita sendiri..klau kita nak berjaya,,kita belajar..klau nak melingkup..xyah blaja,,sbab kat sini..xde sape nak arah kite buat e2 ini..semua atas inisiatif dri sndri..bkan macam budk skola yang segala yg dbuat diatur oleh gurunye..buat kje skola,,datang awal..pakai uniform..

Diploma Kejuruteraan Perkhidmatan Bangunan
Sape sangka yang aku akan amek course nie untuk aku sambung pengajian aku..seronok sgat de dalam bidang nie walaupon aku baru sem 1..first day aku masuk klas..perkataan yang keluar dari mlut aku adlah BORING!! tgok mbe2 cam x sporting jek..tapi xkenal maka x cinta..dan skrang aku dh jtuh cinta pada semua classmate aku,, 
=)


my bestie <3 aza <3

nie aza @ nelly zha..hahahha..ntah mcam mne aku bole rpat ngan die nie pon aku x tau..tapi yang aku,,dy mmang same gler ngan aku dan satu2nye mbe yg sme kple ngn aku..bersyukur btol ble aku dapat mbe cam dy..ktrg ske sgt mengacau budak2 klas yang pendiam,,
kami sme2 sewel + sengal = x btol

abe aku -pokjat @ meri-

yang nie pulak pokjat @ meri atau nme btol dy izzat amri..dy nie budak klantan,,paling tua dlm klas aku..dy mmang happening sgt2..pic nie mse birthday dy,,aku ngn lagi sorg kwan dy yg plan..hppening btol mse nie sebb dapat knekan dia,,kesian dia balik dengan badan penoh tepung..aku x tau la sem depan makhluk nie masih ade atau tak...thankz bro!!ko mmang best!!


sebelah pokjat nie squick,,dy nie kawan baik pokjat. saem baik aku ngan aza gak la..dy nie pon best gak..aku ngn aza klau xde kje..ske ngacau dy..sebab kadang2 dy mcam blur je,,dy nie baye2 abang aku..seronok klau hang out dgn dy..sbb dy nie mula2 dlu pemalu..tp pas skli ajak klua..kaki karaoke rpenye..lgu duet ktrg yang x miss stiap kali kua lagu delaila..dy nie pon aku x pasti msih ade ke tak nty mse naek sem 2.

nie pulak rayhan @ rehan,..dy nie mse mula2 msuk klas dlu bukn maen sombng g..naek meluat kot aku nengok dy..tp jangan menilai buku dari kulit nya..dy nie lah yang paling bnyak mlut sbnarnya..tapi bkan dgan semua orang la..dy nie baik,,xpenah berkira klau menolong,,dy nie klau aku balik x sah klau x mintak lauk,,hahha,,sebab aku msak sedap an han??hahaha..mke mmang jambu.. hati dy?? hnye sesetengah org je yang tau..aku harap sngat sem depan dy ade lagi..

aku harap persahabatn kita akn kekal hingga kita sme2 mengejar cinta dan cita2 kita semua
amin!!








No comments:

Post a Comment