Saturday, May 11, 2013

so sad :'(

entah mane nak ku mulakan dulu..
adakah rasa kecewa ini..atau rasa gundah gulana ini..
hati ini dah remuk,,,bagai dironyok2,,
disiat2..dilempar tanpa keperimanusiaan,,,
pedih
kecewa
sedih
semuanya bercampur baur....
sampai hati kau lakukan semua ini,,,,,,,,,,,,,
tatkala diriku ini memerlukan diri kau disisi,,yang paling penting sekali,,,
kau diam...kejam!!
hanya itu yang mampu aku katakan....
aku bosan dengan cara kau,,, maaf..kali ini aku sngt kecewa,,hingga aku kembali menulis di tinta sepi ini.
sangat kecewa...xdapat nak aku gambarkan kecewenya aku pada diri kau..
andai..ini titik noktahnya...aku redha ...
dengan penuh keredhaan..mungkin tiada lagi ratapan...
kering sudah mungkin???aku cuba utk meluahkan nya malam ini
tapi syangnya..tiada setitik pun yg keluar...
mata ini juga mungkin sudah penat..menangis kerana engkau...
dan sekali pun kau x berubah...
ya!! 
mungkin sekali,,tapi ratusan kalinya nya...sama!!!

andai kau terbaca tinta sepi ini dikala hubungan kita masih utuh...
aku nak kau tau arjuna,,hati ini penah kecewa yg teramat sgt kerana kau,.,
tapi,, 
andainya nanti kau membaca tinta ini dikala hubungan kita sudah dipenghujungnya...
ketahuilah syg,,,aku KECEWA... 
  
tatkala aku merunung,,menyelami salah silapku...
satu panggilan telefon menggangu lamunan aku,,
tertera nama AYIE....
ya allah,,knp lelaki ini muncul lagi dlm kamus hdupku??
dia,,penah jadi yang teristimewa di hatiku...
dulu..
kini..
hati aku ikhlas mencintai kau..
tapi kau sia siakan..

berbalik pada AYIE..
salam dihulur..khabar disoal,,biasa..dengan lawak selamba..
aku cuba utk ketawa..tapi hambar,, 
soalan demi soalan diajukan persis inspektor polis..
tercuit hatiku dengan lagakmu...
xdpt ku bendung tangisan bila soalan perit diajukan..
''mane deen..tak gayut??''
walaupun hanya 4 patah perkataan,,umpama belati tajam..menusuk ke jantung..
masakan aku tidak rindu pada lelaki itu..dia yang slalu menghiasi hari2 ku... 
cuba ku ubah jawapannya dengan menanyakan soalan..lalu pantas dipotong oleh ayie..

'awk gduh dgn deen ye?'
'jgn la gduh2,,kesian deen'
'dia penat 2,,awak sabar ye'
'die ade msalah tu,,tak nak awk susah hati'
'jgn sangka bukan2 ye'
'pg esok,awk kjut dia..minta maaf,,ok?'

ya allah...
luruh airmata ini..
mulianya hati kau wahai hamba allah..
dia saingan kau..kau sedar x??
xsikit pon kau burukkan dia...
xsikit pun kau cuba menangguk di air keruh...
mengalir airmata ini lagi...

'awk..tgh on9 x?tlg tgok fb sy nti..tgok dp sy'
'awk tdur ye,,,jgn fikir bukan2,,nite'
pantas tangan laju membuka fb..
cepat2 aku click pada nama dia..
eleh..ingktkan dp gmbr aku ke..hehee..
ku zoom kan gmbar 2..
tiada apa yang menarik,,
mungkin dia nmpak makin pndai bergaya,,,
makin cerah dan makin susut..senyuman makin manis.. :D
tiba2..mata kau terpaku pada tangan nya,,
ya allah..benar ke ape yg sedang mata ini perhatikan..
aku zoom kan lagi,,,sah!!
cinicin yg dipakai adalah pemberian ku..
sewaktu aku tingkatan 3..tahun 2008..umur br 15 tahun.. 
 dan kini,,setelah 5 tahun..kau masih memakainya nya?? 
aku kini mencecah 20 tahun..kau,,22 tahun..
gugur airmata ini..
kenapa kau siksa rasa ini...
knp kau setia menunggu..
pergilah..banyak lagi wanita yg layak diluar sana...

cinta ku masih utuh buat dia ayie,,
susah utk aku buka demi jejaka lain,,
hati ini masih utuh..untuk FAZARUDDIN ZAINAL..
dia cinta hati aku..
maafkan aku..terpaksa menyakiti dirimu..sekali lagi..
maafkan aku 'kawan'
aku x bisa..memilih dirimu..