Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

bebelan cinta

entry skarang nie macam lebih pasal cinta jek..npe ye??
sebab makin hari makin kau dilamun cinta..cinta si gile ko 2!!!hahhahaha..happy??hari nie mang la happy,,esok lusa?spe tau??ahhhh..lantak lah ape nak jadi esok lusa..yang aku tau hari nie aku happy dan harap kebahagian ini akan kekal..at least utk 4 hari!!
 (sebb sllunye lpas 4 hari baek..ktrg akan gdoh esoknye 2,,)




 
 haha!!mcm nie agak eh mke aku mse drive smalam!!
bla2..merepek dan terus merepek..semalam pon first time blja krete..nervous gler.mne x nye..kte x knal pon cikgu 2..then mcma grang je..takut???sumpah mmang takut tapi lpas 500 meter aq memandu..aku dh boleh bawak dengan tenang dh..mula2 2 mcm takut kan??tapi mse aku blajar ngn gemox aku,..x lah teruk sgt mcm 2 nervous aku..hahaha..but i did it!!hari rabu nty blaja parking pulak..lol!!hope dpt buat yg terbaekkk!!


No comments:

Post a Comment