Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 15, 2014

perancangannya

apa yang aku rencanakan tidak mnjadi..bukan ditolak oleh mereka mentah2..cuma abah mahu aku menghbiskn pngajian diploma ini dulu..klau dlu abah beria benar mahu aku mengambil ijazah..kini x lagi...abah seakan memahami dan memberi  aku peluang dlm mmbuat keputusan..t'kasih abah sbb memahami..

klau ikut rencana aku, abis je nti aku nk tunang dan ntinya nk kawin

Monday, September 16, 2013

semakin hari semakin sayang...

kau mau apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti


hehee....sah!! fall in love aku skang nie..
pakwe baru???opcos la...!!!
x..
hahhahaha..
hanya dia je yang menemani hari2 aku dan rasanya xde yang lain..hanya dia,, :)
hey silent readers..
nak share sikit..

meh cini meh,,
 tadaaaaa..............aku nk yg simple mcm nie jek..
heheee



 

aku mencintai dirinya keranamu ya allah..

ya..aku yakin yang aku menyintai dirinya keranamu ya allah..
kerana cintakan dia buta aku mengingatkan cinta aku kepadamu..
aku yakin dia jodohku..jodoh yang telah utuskan kepadaku..
bila aku mengenang detik2 pertemuan kami..
aku yakin yang ini semua adalah percaturan dari mu ya allah..
pertemuan yang xpenah aku dan dia duga..
besarnya rahmat mu ya allah..
yang x pernah aku sedari selama ini..

aku sedar,,banyak dosa yang telah aku lakukan.. 
dan aku sedar itu semua adalah lumrah aku sebagai manusia..
dan xputus2 kata2 maaf ku panjatkan kepadamu melalui doa dan solatku..

ya allah..kau lembutkan lah hati kedua ibu bapaku untuk menerima dia..
restuilah cinta kami ini ya allah..
aku yakin ini destinasiku..aku yakin ini juga percaturan mu ya allah...
masakan kau biarkan hubungan ini bertahan lama andai ia hanya mainan dunia,,,

ya allah..aku mohon bantuan dan kekuatan darimu..
kuatkan diriku untuk bersemuka dengan mereka semua..
menyatakan hasrat kami untuk bertunang...
bukan suatu majlis yang besar aku impikan..cuma majlis yang sederhana..
aku tahu..ini hanya pertunangan..xperlu besar2an dan seeloknya dirahsiakan..

allahurabbi..
peluk lah hatiku ini,...
berikan aku kekuatan...lahir dan batin..
kau lembutkan hati mereka berdua untuk menerima pasangan hidupku ini..
hanya padamu aku memohon dan padamu aku berserah
amin ya rabbal alamin...

Friday, August 16, 2013

pejam celik pjam celik



yup!!
kejap je dah 2 bulan aku kat sini..mcm2 pengalaman dan macam2 jenis perangai orang yang aku jpe...
thats what we call real life..
aku sebenarnya x berapa stabil lagi rentetan kisah hari 2..
story w/ my boo..
still xdpt terima kesalahan aku dan ape yang aku buat sekarang hanyalah bertawakal..
redho menerima ketentuan takdir samaada Allah panjangkan lagi hubungan nie atau ______..
wallahualam..

actually ktrg dh ok sikit tapi mcm hati je yang xde dlm diri msing2,,
senyap sugul dan x happy mcm sllu..
mungkin kamia kan terus mcm nie smpai slah seorang dri kami mengalah..
mengalah untuk bergaduh..
ataupon mengalah untuk memutuskan hubungan nie ,,

sbenarnya aku dpt rsekan hubungan nie mcm akn cut off smpai sini
dan aku tau,,dy mgkin xde hati lagi pada aku atas silap aku yang dulu
rasanya xlekang kata maaf dri bbir aku tapi mgkin susah untuk dy maafkan salah aku...

go on with my life..
still smile :)
selamat hari raya ....


p/s = my only sibling di pagi raya

Thursday, August 15, 2013

mengapa :'(

what you give you get back..
maaf ku pinta..seribu penyesalan..
maafkan sy awak..sy dh berlaku curang pada awak..
saya benar2 tersepit..antara kemahuan hati dan kehendak ibu bapa

sampai sanggup sya gadaikan cinta ini demi memuaskan hati mereka..
maaf sekali lagi..tulus dri hati saya..
tangisan yang saya luahkan depan awak pada petang itu adalah rasa kesal saya yang teramat sgt kerana berlaku curang pada awak,,

awak..
katakan lah apa sekalipon..
cinta ini xkan pudar untuk awak..
dan kerana terlalu cintakan awk lah..sya mengaku tentang seglanya..
perkenalan singkat itu menemukan sy dengan dia..
namun cinta saya pada awak buat sy lupakan diaa ..

mungkin bagi awak saya teruk tapi biarlah hati ni sja yang mengetahui kebenarannya..
saya x sggup membohongi awak..ckuplah sy menyimpan rhsia ini selama seminggu..
cukup lama bagi saya dan xmampu rsanya sy menanggung rasa bersalah ini lebih lama lagi..

13 ogos 2013..
mungkin stu tarikh keramat bgi kita..
dimana saya telah mengakui semua salah saya dan awk hanya diam membisu mendengar..
mengalirkan setitis airmata kesedihan kerana perbuatan saya,,
andai itu perjumpaan kita yang terakhir..
apa lagi yang mampu sya katakan?

xmampu sya gambarkan rasa sedih ini sewaktu berpisah dengan awak petang tu,,
ya allah..
berdosanya saya pada lelaki yang amat menyintai diri saya,,,
maaf syaa pohon..
mungkin dAH berpuluh kali saya hulurkan kata maaf..
tapi sya tau bukan mudah untuk awak maafkan kesalahan saya..

sayang,,
saya rindu kan suara awak..
gelak tawa awak..
usikan manja dri awak..

andai tiada lagi peluang untuk kita berbaik,,
tiada apa yang mampu saya perkatakan..
sudah berkali saya meratap
merayu
mohon maaf.,..
namun hanya sepi yang saya terima...

maafkan sayang,,
kerana mendustai cinta kita,.,,




salam..
sy@d@h

Sunday, June 2, 2013

cinta ini milik kamu

susahnya nak aku ungkap..nak aku lafaz..berat beban ini ya Allah..xbisakah aku hidup seperti manusia lain..kekal tersenyum,,mencoret hari2 dgn gelak dan tawa..hmmm..
banyak betul beban yang ku tangung..mahu sahaja aku lariiiiiiiiiiii jauh2 dari semua ini..menyembunyikan diri atau mulakan sebuah kehidupan yang baru..andai sahaja DIA punya ckup wang..mahu sahaja aku memaksa dia meminangku..berkahwin,,hidup dlm sebuah rumah..dimana hanya ada aku,dia dan kehidupan kami berdua yang kami kongsi bersama..sambil menghitung detik2 kelahiran zuriat kami..indahnya sebuah kehidupan..walaupun punya 1001 masalah..dia disisi kita.,mendengar setiap bebelan,menerima segala keluhan,,menelan segala jenis masakan.. ;)

aku yakin,aku nekad..
hanya dia yang bakal menjadi ayah untuk anak2 ku..
maafkan aku ibu, abah..
andai kalian tidak merestui..aku tetap dgn pilihan aku yg satu itu..
dia cinta aku..cinta hati, cinta mati..
xpernah aku duga cinta kami akan jadi sekuat dan seteguh ini..
walau masalah demi masalah..
aku yakin ia akan mematangkan lagi perhubungan ini..


xpernah aku rasakan cinta yang sekuat ini..
xpernah aku bertemu seorang lelaki seikhlas dia..
ya..
dari hari pertama kami pacaran..
dia telah berjanji akn menikahi diri aku..
xkira apa jua halangan..
dan kini dia mula melangkah satu tapak demi tapak untuk merealisasikan impian kami berdua...
aku tau,,beza pelajaran dan keluarga kami amat jauh..
tapi aku yakin..
itu tak menghalang kami untuk bahagia,,
ini bukan kisah dua darjat.
ini juga bukan kisah ibu mertuaku..
ini kisah KAMI!


ALHAMDULILLAH
aku panjatkan atas cinta ynag kau kurniakan ini ya Allah..
kau kirimkan dia sebagai penjaga ku,pelindung buat aku dan anak2..
syukur jua..
keran xpernah sekali pon beliau mengeluh..
melayan kerenah ku yang keanak anakan..
hnya kesabaran dia yang menguatkan hubungan kami..
tatkala aku hnya menyelesaikan masalah  dengan emosi..
berkali2 aku lafaskan kata putus..
tapi kau masih setia pada cintamu..
xsekalipon kau melepaskan aku...

sayang..
andai kau terbaca tinta ini..
yakinlah cinta ku hnya untuk dirimu..
mungkin ada kalanya aku sgt bencikan dirimu..tapi percayalah..
rsa sayang lebih mendahului dripada rasa benci itu,, rasa cinta terus tersemai di dalam jiwa..
aku hanya butuh kan perhatian mu sayang..
xputus2 doaku,,
agar hati ini disatukan..
hanya aku dan kau,.,
tiada yang lain..
demi ALLAH...
cinta ini adalah untuk kau..
bimbinglah aku dan anak2 kita hingga ke JANNAH...
aku yakin kau lah bakal imamku...
salam cinta buatmu..
-adah-


Saturday, June 1, 2013

setelah sekian lama..kini menulis kembali... ;)

assalammualaikum..kepasaian di bumi shah alam yg sangat
setelah berkurun lamanya x hapdet en blog..
agak kerinduannya kepada blog yang makin bersawang...*fuhhhhh!!!! ..
sapu2 sikit habuk2 nie...sapu2 sikit lantai nie,,,orait!! siap!!

last hapdet blog nie awal sem hr 2..
dan di keminggu yang akhir nie...kami kepasaian di bumi shah alam yg sangat bosan..
adehhhh!!!
ape nak buat di minggu2 akhir nie..bosan sungguh
xde ape pon yang menariknya disini lagi...
jiwa kami semua dah smpai ke rumah rsenya..... 
alahai..bosannya!! meh apdet gmbr skittt!!


sweet 20th ;)

assalammualaikum..
alhamdulillah, dengan limpah kurnianya..
masih lagi aku mampu berdiri di bumi ciptaanNya,
masih lagi aku mampu bernafas menggunakan udaraNya,,
syukur kupanjatkan kepadamu
ALLAH S.W.T

sweet 20th..
sudah tercapai hari2 yang aku nantikan..
menginjak ke umur 20 tahun..
satu kebanggaan buat gadis/remaja seusia ku..
terim kasih pada yang mengingati..

mungkin hajat yang satu itu dh tercapai..
terima kasih sahabat..
datang membawa kejutan..

seee?????my 20th years bday cake!

 i'm 20th years now! wallah.....


 nie aqies..sama2 bday dgn aku..kami sempoi..


 ini akan jadi suatu yang terindah..thanks guys!

Saturday, May 11, 2013

so sad :'(

entah mane nak ku mulakan dulu..
adakah rasa kecewa ini..atau rasa gundah gulana ini..
hati ini dah remuk,,,bagai dironyok2,,
disiat2..dilempar tanpa keperimanusiaan,,,
pedih
kecewa
sedih
semuanya bercampur baur....
sampai hati kau lakukan semua ini,,,,,,,,,,,,,
tatkala diriku ini memerlukan diri kau disisi,,yang paling penting sekali,,,
kau diam...kejam!!
hanya itu yang mampu aku katakan....
aku bosan dengan cara kau,,, maaf..kali ini aku sngt kecewa,,hingga aku kembali menulis di tinta sepi ini.
sangat kecewa...xdapat nak aku gambarkan kecewenya aku pada diri kau..
andai..ini titik noktahnya...aku redha ...
dengan penuh keredhaan..mungkin tiada lagi ratapan...
kering sudah mungkin???aku cuba utk meluahkan nya malam ini
tapi syangnya..tiada setitik pun yg keluar...
mata ini juga mungkin sudah penat..menangis kerana engkau...
dan sekali pun kau x berubah...
ya!! 
mungkin sekali,,tapi ratusan kalinya nya...sama!!!

andai kau terbaca tinta sepi ini dikala hubungan kita masih utuh...
aku nak kau tau arjuna,,hati ini penah kecewa yg teramat sgt kerana kau,.,
tapi,, 
andainya nanti kau membaca tinta ini dikala hubungan kita sudah dipenghujungnya...
ketahuilah syg,,,aku KECEWA... 
  
tatkala aku merunung,,menyelami salah silapku...
satu panggilan telefon menggangu lamunan aku,,
tertera nama AYIE....
ya allah,,knp lelaki ini muncul lagi dlm kamus hdupku??
dia,,penah jadi yang teristimewa di hatiku...
dulu..
kini..
hati aku ikhlas mencintai kau..
tapi kau sia siakan..

berbalik pada AYIE..
salam dihulur..khabar disoal,,biasa..dengan lawak selamba..
aku cuba utk ketawa..tapi hambar,, 
soalan demi soalan diajukan persis inspektor polis..
tercuit hatiku dengan lagakmu...
xdpt ku bendung tangisan bila soalan perit diajukan..
''mane deen..tak gayut??''
walaupun hanya 4 patah perkataan,,umpama belati tajam..menusuk ke jantung..
masakan aku tidak rindu pada lelaki itu..dia yang slalu menghiasi hari2 ku... 
cuba ku ubah jawapannya dengan menanyakan soalan..lalu pantas dipotong oleh ayie..

'awk gduh dgn deen ye?'
'jgn la gduh2,,kesian deen'
'dia penat 2,,awak sabar ye'
'die ade msalah tu,,tak nak awk susah hati'
'jgn sangka bukan2 ye'
'pg esok,awk kjut dia..minta maaf,,ok?'

ya allah...
luruh airmata ini..
mulianya hati kau wahai hamba allah..
dia saingan kau..kau sedar x??
xsikit pon kau burukkan dia...
xsikit pun kau cuba menangguk di air keruh...
mengalir airmata ini lagi...

'awk..tgh on9 x?tlg tgok fb sy nti..tgok dp sy'
'awk tdur ye,,,jgn fikir bukan2,,nite'
pantas tangan laju membuka fb..
cepat2 aku click pada nama dia..
eleh..ingktkan dp gmbr aku ke..hehee..
ku zoom kan gmbar 2..
tiada apa yang menarik,,
mungkin dia nmpak makin pndai bergaya,,,
makin cerah dan makin susut..senyuman makin manis.. :D
tiba2..mata kau terpaku pada tangan nya,,
ya allah..benar ke ape yg sedang mata ini perhatikan..
aku zoom kan lagi,,,sah!!
cinicin yg dipakai adalah pemberian ku..
sewaktu aku tingkatan 3..tahun 2008..umur br 15 tahun.. 
 dan kini,,setelah 5 tahun..kau masih memakainya nya?? 
aku kini mencecah 20 tahun..kau,,22 tahun..
gugur airmata ini..
kenapa kau siksa rasa ini...
knp kau setia menunggu..
pergilah..banyak lagi wanita yg layak diluar sana...

cinta ku masih utuh buat dia ayie,,
susah utk aku buka demi jejaka lain,,
hati ini masih utuh..untuk FAZARUDDIN ZAINAL..
dia cinta hati aku..
maafkan aku..terpaksa menyakiti dirimu..sekali lagi..
maafkan aku 'kawan'
aku x bisa..memilih dirimu..


Sunday, December 23, 2012

begin the new semester! i'm senior :D

assalammmualaikum..
pejam celik pejam celik dah masuk sem 3 dah..tapi yang sedihnya result aq x bape cun..math aku kantoi!!so kne repeat math lagi utk sem nie..naseb baik la math ke..kalau ade subject laen,,,mau rsenye aku terjun bangunan,,ngeh ngeh ngeh...

lamanya x apdet blog..berhabuk dan bersawang rsenya...
2 ha,,,yg mse iftar hr tu pon lpe nk post,,,tapi da siap2 taip..xpelah..klau aq rajin aku apdet blog nie..
especially mse bosan2...xde minat nak layan fb ha..
huhuuuu

so nak cte bnyak benda dah jadi mse cuti sem lepas....
aq  XCIDENT!!
UMANGAI....
sakitnya hanya allah yang tau,,so lpas nie x kesah la ko excident mcm mne pon...
sakitnya tu hanya allah yang tau..memang mata kasar x nampak..tapi sakit akibat jatuh terhempas tu...ya allah..sakit weyh..aku nie ha mcam nak tercabut sume tulang...
tapi alahmdulillah lagi sebb xde ape yang patah2..
cuma cedera ringan yang x bpe ringin je...
ngeh ngeh ngeh..



nie ha...kaki nie ade 9 jahitan..mke calar habis...
buruk weyh mse nie..macam nak pakai topeng jek..
pipi aku da natural tembam...da jatuh nie..bengkak la pulak..betambah2 tembam lah jadinya...
mcam donut weyh....hahahaha....sabau jelah!
2nd day memang sakit weyh..terhentak kuat tuuu

 sekarang nie lepas 3 minggu...aku makin sehat..parut kat muka tu masih cuba aq selindungkan dengan bedak ... kikh kikh kikh,,,kekuatan kaki makin terserlah...aq da boleh tangga...tingkat 5 wooo!!
dan NASEBB baik yang utama...sewaktu xcident bkan bersama en nouvo..tp en LC..
ngeh ngeh ngeh...
naseb abg aku x ngamuk,,,
:D

IFTAR DPB2C&3C!!! tersangat lah seronok xD

updet entry kali nie pasal iftar!! 
woooohooO!!!this is the best bro..
meh cheq upload sekeping dulu gmbr..mau kasi jeles..:)
memang seronok ble klua beramai2...
lagi2 nie yang first time..kwan2 yang xpenah hang out skli pon join..sumpah best!
ktrg ajak 'senior' sklik..xlupe kt dyrg pon =D

lamenya x apdet blog :(

nampak dh bpe lame nye x apdet blog?
gara2 poli yang x de mse lansung..hahahah...fake gile..mne ade sbuk sgat..sje je x nak update...malas sbnarnya...lpas 2 sbuk meng on9..mne ingt nak update blog...raya story dlu k,,,???
raya taon nie aku dan dia berbaju hijau...meh gmbr raya skit..











keyh..kami kehijauan raya nie....much love 4 you!!!






dan kami juga da dapat 2 eko anak..hahahaha...eko????????anak2 kami ade eko???xde eko pon sebenanye...meh kenalkan anak2 kami..

this little gedik name kiki & lala



Monday, August 6, 2012

seharian bersama sang arjuna xD

assalammualaikum..
hari nie nak update sal ape je ek??hahahhaha..
hari nie seharian bersama sang arjuna aku yang mata sepet 2! *cam apek aku nengok ko yang!
SEPET??
jeng..jeng..jeng..
xpenah lak aku mention yang arjuna aku nie sepet kan?hahaha..memey la..aku pon x penah perasan yang laki aku nie mata eh sepet..semuanya terjadi gara2 gambar yang kami snap tadi,,
nak tengok??




ha??nampak x mata die sepet??
boooooo!!!xmau lah anak2 cinta mata sepet cam arjuna..
bia mata bulat cam cinta eh???
nak lebih real gambar nieyh..

bertambah2 sepet kan?
ntahlah apek mne sesat ngaku aku bini die!!!hahaaa..kalau laki aku baca mati aku pas nie,,
sayang!!manja sayang ayang!*konon2 raih simpati..
hahhaa..macam dh lari tajuk je ape yang aku apdet!
apo2 pon memang best la hang out kami hari ie..walaupon jalan2 tnpa makan2..
bulan pose la katakan..*puihhh! macam poso!

suka sangat ngan pic nie..laki aku sedang berkaraoke aku sebok amek gmbar..naseb x kne cepuk ngn die..
ade berani ke cepuk manja??hahah..
yang paling gempak adalah bila aku apdet gmbr kami berdua nie..
ade yang cakap mke aku ngn laki aku nie macam adeq beradeq..
haaa???tang idung lak 2 yang sme..hahahahahhaha..
budak 2 pon sme sepet maacam hubby aku nie jugak ke hape??
orang kate bile muke same nie jodoh kuat..betol ke??
harapnye begitulah!!!


Sunday, August 5, 2012

Airmata menjadi saksinya :'(

siapa duga , 17 ramadhan adalah pengakhirannya!
yup! ini lah status yang aku post kt fb..sedih,,kecewe,,samapai hati terlepas untuk menaip sedemikian rupa..
kecewa bila di hampakan oleh sang arjuna..kenpa sayang?sanggup kau robek dan lukai hati sang cinta..
xcukupkah pengorbanan cinta pada arjuna,,???

terlalu banyak yang cinta lakukan buat arjuna..dan bila begini yang arjuna balas..robek hati ini sayang..
koyak bagai dihiris2 sembilu

tapi cinta paham arjuna..xsemua salah arjuna..tapi cinta mahu arjuna paham kata hati cinta,,
cinta x mahukan kesempurnaan..cukup lah andai kita saling melengkapi..
alhamdulillah..cinta kita x pudar seperti yang cinta sangkakan..rupanya arjuna masih perlukan cinta dekat di hati arjuna..ye sayang..
cinta ade disini,,,masih dekat di hati arjuna..
semoga cinta kita kekal abadi hingga ke jinjang pelamin..
AMIN!!!!


Wednesday, July 25, 2012

kawan2,,bermaknanya korang :')

baru pas layan cte HACKS ''hanya aku cinta kau seorang''
what??aku jatuh cinta?xlah korang..aku saje2 layan cte nie sebab roomate aku nie suke nyanyi lagu ost filem nie..mula2 aku try youtube dlu lagu die,,wah??menarik..selak2 page..eh???ade full filem a...layan je ah..nie yang smpai kol 3 pagi pon x tido g nie..hahah...kelas kol 8 lakk 2 esok..huhuuuu

''kau hadir tanpa kusedari,
mengisi kekosongan hati,
kini kau pergi tinggalkan aku,
lemas ku dalam sepi,''

''mengapa tangan kau lepaskan,
setelah hatiku kau tawan,
mengapa takdir memisahkan,
hanya aku cinta kau seorang''



amacam??sentap x??orait..nie sume xde kne mengena ngan cintan cinton eh..nie semua berkisah pasal bestie 4ever aku..walaupon di saat nie korang sume dah jadi senior aku..ape jadik sekalipon korang tetap bestie aku 4ever..dah jadi habit aku bile class cancel bg tau korang sume sampai ade 1 hari 2 aku dah siap taip msej dh,,mse ngah nak masuk an no dalm recipent,,tersentap bile pikir yang korang dah x satu kelas ngan aku..macam sentap a jugak...

aku harap korang x lupe kat aku..
budak paling peramah and paling bising lam kelas..kalu aku nye bapak pengarah poli..aku mintak kat die lompatkann aku ke sem 3.bleh sme2 ngn korang..tapi apekan daya..x mampu makcik..

korang??nie ade sikit video aku nak share..janga isau..blog aku nie korang2 je yang bole bukak..
harap2 kenangan ini masih berlegar2 di fikiran korang..good nite!

Tuesday, July 17, 2012

lepaking dengan kawan2 memang seronok :)

assalammualaikum..
entry kali nie memang seronok sangat sebab selepas 2 bulan dapat jpe kawan2 sume..especially kwan2 baik aku..memang havock giler..pas nie kebanyakn nye pindah kelas..selamat berjuang abang2 ku sume..bhaahahaha.. untunglah x yah repeat pape..

lepas nie kawan2 aku tggal aza jelah..saem2 terhebat sume dah naek sem 3..da jadi SENIOR! g lah korang..tggalkan aku sorang2 kat kelas 2..aza pulak da dduk kamsis..x dduk ngan aku kat melewa..event kitorang da berpisah kelas..aktiviti LEPAKING masih diteruskan..hebat kan kami??

mana mungkin aku melupakan segala sejarah pahit manis antara kami semua..
mereka adalah yang terhebat penah aku kenal selama nie..aku harap persahabatan antara kami semua dapat diteruskan walaupun kami berlainan kelas kini...


try to be the happiest walaupon hati merasa perit kerana ditinggalkan kawan2 baik..
satu yang aku tabik ngan korang sume..korang x menyombong ngan aku..dan aku harap itu untuk selama-lamanya..

hahhaha..wish u luck bro!!
aku harap korang akan cemerlang untuk sem korang dan harp persahabtan kami nie x kan putus wlaupon kita berjauhan..sahabat selamanya..
<3<3<3

Monday, June 11, 2012

seronok tengok kawan2 bahagia =)

firstly nak mintak maaf banyak2 kat tuan2 gambar yang aku cilok untk entry kali nie..
ampun maaf patik mohon sebab mencurik gmbar2 tuanku2 semua..
bukan ape..patik seronok melihat tuan hamba semua bahagia dan itu yang membuat patik menari2  membuat entry ini..adoiyai..apo pulak maen patik2 nie..zaman melayu melaka ke nie??
hahah..ok lah kawan2..walaupon ade seserengah nie aku x tau pon macam mne cerita cinta korang..tapi ble aku tgok korang bahagia..sumpah!! ikhlas dari hati...aku bahgia sangat!!ntah lah kawan2..
x tau nak cakap macam mne tapi satu je yang mampu aku doakn..semoga hubungan kalian ke jinjang pelamin....





pok jat <3 mieyla
zarida <3 amzar
ellis <3 zubair




Sunday, June 10, 2012

JEJARI MENARI + BREAKDANCE =D

WALAWEYH!!
cam seronok je sekarang sang hati?kenape ye?cer cte sikit..nak tau gak sebab ape..??
sebab sang ARJUNA dh kembali pada sedia asal!!
memang terbaekkkkk..sebab melihat arjuna ketawa terbahak2 adalah benda yang paling 2 best!!
wahai sang arjuna!!
sy nak awak terus kekal macam nie tau..sy x mao awak marah2, tension2, stress dan etc saya mau awak senantiasa senyum macam nie..bole?


first time date lpas blik keje <3

 abang..
harapan sang hati pada sang arjuna sangat tinggi..
telah banyak yang telah kita capai dan telah lama cinta ini bersemi dan dengan harapan penghujung hubungan ini sampai ke jinjang pelamin..tapi buat masa nie..hanya satu je yang sang hati mahu sang arjuna lakukan..sang hati mahu ketawa da riang di samping arjuna..hati juga mahu jadi yang paling dekat dengan arjuna..mahu menemani sang arjuna dikala sang arjuna sihat,sakit,ceria,bersedih,gembira mahupun dirundum duka..

arjuana tau?
bila arjuna bermasam muka..hati terasa,,tersentuh dan kadang kala hati menangis..kadang2 hati mengaku ade salah hati..tapi arjuna tau kan macam mne tingkah hati??..yang mahukan perhatian arjuna??..kasih sayang arjuna..sama seperti waktu perkenalan dulu..hati harap perubahan sikap arjuna kali ini akan meriah kembali ceria dalam hubungan kita sama seperti dulu...


hati <3 arjuna 



Friday, June 8, 2012

jejariku menari =)

ehem2..
assalammualaikum..
sehat?hehee..entry kali nie macam seronok je kan??
agak seronok la sebab kekasih hati sudah kembali.. =) hilang??xlah, x hilang pon cuma c dia tenggelam dalam tawa dan duka hubungan kami..mungkin sehari dua nie hubungn kami keruh..tapi alhamdulillah..hari nie dah makin baik..
 

walaweyh!!
gembira sungguh engkau wahai sang hati..
mestilah..dah jumpa semula arjuna yang lenyap dibawa masa..(abang .. manja) rindu betul dengan panggilan 2..dan kami berdua telah kembali memanggil dengan panggilan 2..manelah tau kemesraan sewaktu dulu kembali menyinari hubungan kami..
amin ya rabbalalamin..


 

Thursday, May 31, 2012

oh my driving license!!

dari entry lagi korang dah dapat agak ape yang aku akan bebel kan???
lesen oooo lesen..kenapa susah nak dapat ko??
abis sakit2 badan aku..tapi aku x boleh nak mengalah..aku akan cuba gak dapatkan ko!!x kire!!
hahhahahah..sebab ko,,sakit belikat2 aku dan aku akan pastikan yang ko akan ade dalam genggaman tangan aku jugak!!xle lagi..insyaALLAH..



ok!!
sekarang aku admit yang nak parking mmang bnyak susah!!hahahah...bukit ngan 3 penjuru 2..insyaALLAH..akan ku lakukan sedaya upaya..sebab dh 60% dapat aku kuasai..cuma kne banyak kan praktis,,hafal step!!mungkin boleh buat dengan baek,,sayang aku cakap nak ajar aku..ble ntah..tlg cepat sikit ye ayang,,dah nak test jpj nie,,,

 

  

agak2 mse aku test jpj nty??ade x nervous cm nie muke aku??hahha..hrap2 x la..but x bpe nak like la cekgu aku 2..bukan ape..die asyik nak kondem org je..kondem institut memandu 2..pas 2 sllu bebel kat aku..ok..buat mse nie aku x penah melawan lagi cakap nie,,sebab aku blum pandai..so??dengar ajelah dy bebel e2 ini..penat telinga aku..mne lagi nak fokus,,nak dgr dy bebel..hadoiai!!kadang2 die mcm agi semangat..tp kengkadang mcm down kan aku pon mcm ade jugak,,,bhahahahah..dh mlas nk kutuk cekgu 2 lagi..aku harap nty dapat la lesen 2,,atas segala usaha + sakit bahu aku nie...
daaaaaaaaaaa..=)