Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 16, 2013

pejam celik pjam celik



yup!!
kejap je dah 2 bulan aku kat sini..mcm2 pengalaman dan macam2 jenis perangai orang yang aku jpe...
thats what we call real life..
aku sebenarnya x berapa stabil lagi rentetan kisah hari 2..
story w/ my boo..
still xdpt terima kesalahan aku dan ape yang aku buat sekarang hanyalah bertawakal..
redho menerima ketentuan takdir samaada Allah panjangkan lagi hubungan nie atau ______..
wallahualam..

actually ktrg dh ok sikit tapi mcm hati je yang xde dlm diri msing2,,
senyap sugul dan x happy mcm sllu..
mungkin kamia kan terus mcm nie smpai slah seorang dri kami mengalah..
mengalah untuk bergaduh..
ataupon mengalah untuk memutuskan hubungan nie ,,

sbenarnya aku dpt rsekan hubungan nie mcm akn cut off smpai sini
dan aku tau,,dy mgkin xde hati lagi pada aku atas silap aku yang dulu
rasanya xlekang kata maaf dri bbir aku tapi mgkin susah untuk dy maafkan salah aku...

go on with my life..
still smile :)
selamat hari raya ....


p/s = my only sibling di pagi raya

No comments:

Post a Comment