Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 11, 2012

seronok tengok kawan2 bahagia =)

firstly nak mintak maaf banyak2 kat tuan2 gambar yang aku cilok untk entry kali nie..
ampun maaf patik mohon sebab mencurik gmbar2 tuanku2 semua..
bukan ape..patik seronok melihat tuan hamba semua bahagia dan itu yang membuat patik menari2  membuat entry ini..adoiyai..apo pulak maen patik2 nie..zaman melayu melaka ke nie??
hahah..ok lah kawan2..walaupon ade seserengah nie aku x tau pon macam mne cerita cinta korang..tapi ble aku tgok korang bahagia..sumpah!! ikhlas dari hati...aku bahgia sangat!!ntah lah kawan2..
x tau nak cakap macam mne tapi satu je yang mampu aku doakn..semoga hubungan kalian ke jinjang pelamin....





pok jat <3 mieyla
zarida <3 amzar
ellis <3 zubair




No comments:

Post a Comment